2015. május 3., vasárnap

Díj, vagyis díj elindítása

Gondolom sokan hallottatok már Dorothy új díjáról, amit én is elkezdek (bár nem vagyok benne a jelöltjeiben).
Szabályok:
1.) Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van
2.) Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat
3.) Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad (térj ki a szereplőkre, szokásaikra stb., de nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
4.) Írj 12 dolgot a saját blogodról
5.) Válaszolj 12 kérdésre
6.) Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
7.) Kommentelj annak a blogján 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad a díjat, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés.
8.) Cseréljetek linket is! Rakd ki azt akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is tegyen ki téged.
9.) Küld tovább min. 12 embernek a díjat
Ha beszállsz a díjrendszerbe, kérlek mindig gondoskodj arról, hogy a link Dorothy oldalára vezessen, ha valaki nem értené, az is tudjon tájékozódni.



12 dolog a Die Verfluchten-ről:
1.) Egy japán anime az alapja
2.) Dorothy Chanté írja
3.) Egy egyedi fantasy
4.) A főszereplő egy fiú
5.) Nagyon nagyon izgalmas blog
6.) A dizije is mesés.
7.) Egy másik főszereplő Veronica
8.) Stefan szemszögéből íródik
9.) Három fal veszi körül a helyszínt
10.) Úgy kezdődik, hogy áttörik a Maria falat, vagyis a legkülsőt
11.) Még szereplők: Alfons, Vinzent, Andrej, Sana, stb :D
12.) Nagyon szépen fogalmaz az írónő :)


12 dolog a Shades of our life-ról:
1.) A főszereplő Alexis Darhel, egy huszonéves nő
2.) Lexie Északi Boszorkány
3.) Gyűlöli ha valaki Alexandrának hívja
4.) A hegyessipkások már rég kihaltak, de a szellemük még kísért
5.) A hegyessipkások meg akarják kaparintani Lexie-t
6.) A főszereplő nagyon fél.
7.) Lexie apja még Lexie születése előtt (1991) meghalt, 1327-ben
8.) A boszorkányok hosszú ideig terhesek
9.) A boszorkányok nem öregszenek
10.) Hetente vannak új részek
11.) A hegyessipkások Lexie-t is irányítani tudják
12.) Lexie még nem tudja, de nagyobb erővel bír mint egy átlagos Északi Boszorkány

12 kérdésem:
1. Mi a véleményed a blogról röviden?
2. Te hogyan képzelnéd el a folytatást?
3. A dizájnt tízes skálán hányasra pontoznád?
4. Te mit tennél Lexie helyében? 
5. Szerinted Happy Enddel fog végezni? Örülnél annak?
6. Szerinted mit akarnak elérni a hegyessipkások?
7. A hegyessipkásokat hogyan képzeled el kinézetre?
8. Lexie hogyan fog szembeszállni az ellenséggel véleményed szerint?
9. A trailer mennyire tetszik?
10. Megfogott a történet?
11. Ha igen miért? Ha nem miért nem?
12. Legyenek benne durvább részek?

Válaszaim Dorothy kérdéseire:

1. Szerintem még több lesz köztük
2. KLÓNOZTÁK :D
3. Nem akarok katona lenni :'D
4. Utálnának, mert azt akarnám, hogy megvédjenek. Meg lusta vagyok.
5. Veronica klónjával (?), mert érdekel, hogy ki is az valójában
6. Kedvelem, mert.... mert a főszereplőket kedvelni szokás. De komolyan. Szimpatikus.
7. Elbújnék, hogy ne engem kapjanak el, és hogy védjenek engem.
8. Passz :D
9. Hát. Öhm... nem gondolkoztam ezen.
10. Biztosan van más oka, de szerintem ki fog tudódni :)
11. Mindet szeretem
12. Félelmetes, koszos, szűk.

Akiknek küldöm:

1 megjegyzés:

  1. Szia! Köszi a díjat, ki is rakom, amint tudom, igaz, már megkaptam ez egyszer, de majd mixelem a kettőt ;)

    VálaszTörlés